This is a pretty sloppy game so far. Pitch also looks terrible.
Des interessiert mi ois ned, der Scheißdreck. Weltmeister samma! Den Pott hamma! Den scheiß goldener Schuh kannst da hinter d’Ohr’n schmiern! - Mia San Mia
So I am not missing anything of value? None of the streams are working!
U l-Kotra qamet f’daqqa – u għajtet: “Jien Maltija! Miskin min ikasbarni, - miskin min jidħak bija!” U l-Kotra għanniet f’daqqa – u semmgħet ma’ l-irjieħ L-Innu ta’ Malta tagħna, – u l-leħen kien rebbieħ,
ramsej84 wrote:So I am not missing anything of value? None of the streams are working!
Nah this is really not impressive... disappointed with Kurt & Bernat. Kimmich and Hojbjerg looking good, but overall the game is sloppy.
Des interessiert mi ois ned, der Scheißdreck. Weltmeister samma! Den Pott hamma! Den scheiß goldener Schuh kannst da hinter d’Ohr’n schmiern! - Mia San Mia
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
U l-Kotra qamet f’daqqa – u għajtet: “Jien Maltija! Miskin min ikasbarni, - miskin min jidħak bija!” U l-Kotra għanniet f’daqqa – u semmgħet ma’ l-irjieħ L-Innu ta’ Malta tagħna, – u l-leħen kien rebbieħ,
BayernForum.com is an official fan club of FC Bayern Munich.
The views and opinions expressed within this site are those of the specified authors.
Externally linked content is the property of the relevant copyright holder.